Post by dharjewsmavofek on Feb 9, 2022 4:04:23 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Heroes Charge ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Heroes Charge IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod oändliga primogems ▞▞▞
▞▞▞ Heroes Charge 2022 version ▞▞▞
Bra musik
Cool stil men spelet släpade så mycket, jag klickade på en knapp satt i hela 2 minuter (eftersom jag också gör saker på en annan enhet) och sedan gick det.
Världens bästa spel ever 5/5 stjärnor
Jag kan bäst beskriva det här spelet i ett, idiotiskt ord skapat av Millennials; "meh". Lämna det här. Eller, gör det inte. Det kommer inte ha någon inverkan på något sätt.
Men precis som alla andra spel av den här typen kostar du pengar för att verkligen gå vidare.
Du suger
Det vore bättre om det bara hade tornet och fiendens torn.
Tidigare var det ett bra spel men nu är det bara ett cashgrab-spel. Det finns buggar överallt och spelet kraschar under spelandet. När jag loggar ett fel kommer de att säga åt dig att ladda ner den senaste versionen. Det finns minst 6 popup-fönster när du loggar in nästa dag. Och om du inte är villig att betala får du samma tråkiga hjältar. Inte konstigt att fler och fler personer avinstallerar spelet.
Trevligt spel men jag har en bugg .. få gånger en vinst i arenan men räkna förlust. Behöver repareras
Men mitt spel kraschar när jag går in i guil chat
Roligt spel
vill du ha ett väldigt bra spel som brukade vara så här få soul hunters det betalas när men innan jag spenderade pengar var jag redan på nivå 100 med ganska bra grejer hjältar är snyggare till
Detta brukade vara ett roligt spel. Nu är det bara att löna sig att vinna. Långtidsspelare belönas inte längre. Slipningen räknas inte. Du kan bli slagen av mycket lägre spelare som bara spenderar. Det här är ett girigt spel och om du vill börja, skulle jag undvika det som pesten.
Många olika karaktärer som man kan lvla upp och som har unika färdigheter. Testa på så kommer ni att gilla det... tror jag iaf
Bra spel. Tja förutom att de inte låter dig spela om du inte spenderar 50 pund. I princip tar det mindre än 10 minuter att använda all din uthållighet, men sedan över 9 TIMMAR att fylla på igen! Bokstavligen det enda sättet att få uthållighet snabbare är att öka din VIP-nivå vilket kostar massor av pengar. Det är verkligen häftigt upp till ungefär nivå 40, men då är det omöjligt att spela gratis.
Spelet är roligt. När jag började spela det hade jag en fantastisk tid. Men efter några uppdateringar kan jag inte spela över 5g. Endast Wi-Fi. Detta gör mig arg. Jag har inte tillgång till Wi-Fi i de flesta områden under min stilleståndstid och det här är ett av de spel jag spelar. Vänligen åtgärda det här problemet.
Roligt spel hela vår familj spelar!
Ständiga krascher och p2w-struktur
Pusslen är roliga, annat än det TRÅKA!
Bra spel jag trodde att det skulle vara precis som annonserna men det är inte så 4 stjärnor eftersom delar av det är som annonsen
Detta är det sämsta spelet jag har installerat och jag blev förvånad när detta kräver extra 1053 MB utrymme. Grafiken i detta spel är inte bra. Spelar inte alls kul.
Jag tycker allt är bra.
Det här spelet är roligt men kraschar och fryser mycket.
älskar spelet, snabba och bra bonusar, vänligen tjäna mer!
Heroes Charge Igranje vlog suhi
Haha. Spelet kommer inte ens att starta. Jag har not 20 ultra. Allt uppdaterat helt. Och spelet kommer inte ens att laddas. Varför annonsera när du inte kan skapa ett spel som har stjärnor?
gått från ett roligt och beroendeframkallande spel till ett långsamt och svarslöst skit med den senaste uppdateringen(2.*) kommer inte att skicka en video till ucool. jag är ingen betatester.
Så sjukt roligt spel!!!
Gewd gejm
Väldigt kul faktiskt.!
Grow Empire: Rome Strategie mlie
Jag är fan i mej fast i detta spel.
Enkla men roliga, Arena-strider mot andra spelare och guild är de bästa delarna av det.
Spelare har samma karaktärer Trots exp kämpade jag för att komma till kapitel 3
Kycklingmiddag är kul, den borde äga rum varje månad 😋😋😋
Perfekt spel
Vilka annonser på det här spelet ser roliga ut men det är lite för spädbarn eftersom det är väldigt enkelt
Hjältarna var då bra kopior av Dota.
I allmänhet måste jag ge detta ett 2-stjärnigt övergripande betyg. Vad som påverkade ett högre betyg...... konstant anslutning till servermeddelanden med varje tryck på skärmen. Ilay spel på min surfplatta som är 5 gånger så mycket som detta spel som fungerar bättre. Detta spel är det enda med anslutningsfel. Ja, jag startade om surfplattan, ja, jag försökte rensa cacheminnet, ja, jag försökte en ny nedladdning av spelet, det som jag inte försökte var att lägga in det i mikrovågsugnen för 29 se. Inte coolt för ett spel
Ljuger om priser i butiken
Det är bra men det kan behöva lite arbete
Den nya designen i spelet är fantastisk! Spelar mitt 5:e år nu och kommer förhoppningsvis att stanna hos dig många år till.
Det är väldigt tungt att betala för att vinna. Utvecklare fortsätter att öka kostnaderna för att spela samtidigt som de minskar förmågan att konkurrera utan att investera. Kostnaden för att ha den genomsnittliga spelupplevelsen har ökat avsevärt under det senaste året från cirka $10 per månad till långt över $30. Tänk på detta när du installerar den här appen och även när du köper.
(Uppdaterad recension) Det verkar vara ett slöseri med tid att använda dina diamanter för att få episka karaktärer. Det ger dig bara bitar, så du kan samla dem. Mycket besviken.. Spelet i sig är anständigt för att spela, men som många andra spel av sitt slag är huvudskärmen översvämmad med för många actionknappar.
Heroes Charge RPG tkqs
Bäst på länge
Jag har en fråga. Hur man fixar buggen som inte kan få belöning från google (inne i spelet). Jag spelar på Android-telefon.